Zwrot i reklamacja produktu

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
   a) pisemnie na adres: IPMachinery , ul. Jeziorna 16, 77-400 Złotów;
   b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@polmasz.pl.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

5. W przypadku uznania reklamacji, towar bez wad zostanie odesłany Klientowi, a koszty reklamacji w tym koszt przesyłki zwrotu produktu do Klienta ponosi Sklep Internetowy.
6. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera - w przypadku reklamacji uszkodzonego mechanicznie produktu w transporcie, wymagany jest protokół spisany z kurierem doręczającym paczkę.

SPOSÓB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji (możesz pobrać go tutaj) i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: IP Machinery, ul. Jeziorna 16, 77-400 Złotów
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

ZWROT PRODUKTU

1. Przedsiębiorcy nie przysługuje prawo do zwrotu towaru.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

   a) pisemnie na adres: IPMachinery, ul. Jeziorna 16, 77-400 Złotów;
   b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@polmasz.pl.
3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest tutaj (format .pdf). Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) formularz powinien zawierać:
– Adresat [w tym miejscu konsument powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
4. Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji zawarte są w Regulaminie Sklepu Internetowego.
5. Zwrotowi nie podlegają:

   a) produkty elektryczne/elektroniczne, które zostały pozbawione oryginalnego zamkniętego opakowania;
   b) produkty sprowadzone na specjalne zamówienie.

SPOSÓB POSTĘPOWANIA W CELU ZWROTU PRODUKTU
W celu dokonania zwrotu towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu (możesz pobrać go tutaj) i dołącz go do przesyłki. Pamiętaj aby wcześniej poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy na adres mailowy biuro@polmasz.pl lub zwykłym listem na adres podany poniżej (może to być skan formularza lub jego kserokopia w przypadku listu). 
2. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres: IP Machinery, ul.Jeziorna 16,77-400 Złotów.

3. Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.




do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl